Chat

Objavljeno: 09.11.2012

„Ponekad je neke stvari lakše napisati nego reći„

Gore navedenu rečenicu napisao je jedan osnovnoškolac  o tome što  misli o chatu kao načinu pružanja pomoći djeci.

Kao i savjetodavna linija, chat je također namijenjen djeci koja imaju potrebu popričati s nekim o problemu koji ih muči, posavjetovati se, dobiti potrebnu podršku te informacije kome se dalje obratiti kako bi se problem riješio. Nekoj djeci je draže potražiti pomoć tim putem, jer osjećaju da im je lakše nešto povjeriti putem tipkovnice, osjećaju da je anonimnost između njih i savjetovatelja još veća nego na telefonu.

Chat je otvoren svakim radnim danom od 15 do 18 sati i jednostavan je za korištenje. U navedenom razdoblju, ukoliko želiš razgovarati sa savjetovateljem Hrabrog telefona ovim putem,  dovoljno je kliknuti na dolje nacrtanu ikonu za chat, te ostaviti svoje ime i e-mail.  

Kao i na savjetodavnoj liniji, ukoliko trebaš pomoć i podršku,  ne trebaš dati svoje ime i prezime, grad iz kojeg zoveš, kao ni brojeve mobitela/telefona.  Sve što  kažeš ostati će povjerljivo - između tebe i savjetovatelja Hrabrog telefona.

Tko se nalazi „s druge strane monitora“?

Ukoliko potražiš pomoć putem chat-a, na tvoj upit će se javiti savjetovatelj Hrabrog telefona- posebno educiran za telefonsko savjetovanje i za savjetovanje putem chata, kao i za rad sa zlostavljanom i zanemarenom djecom. Svi volonteri Hrabrog telefona su vrlo otvorene mlade osobe, inače studenti fakulteta humanističkih znanosti – psihologije, socijalnog rada te edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta spremni u svakom trenu pružiti pomoć i podršku djetetu koje ima problem te traži pomoć.

Pokreni chat