Hrabri telefon za djecu 116 111

Objavljeno: 14.11.2012

Hrabri telefon za djecu (broj telefona 116 111) je sigurno i povjerljivo mjesto kojem se možeš obratiti kako bi porazgovarao/la sa stručnom osobom i potražio/la savjet kako postupiti ili se postaviti u određenoj situaciji. Osim putem telefona, možeš nam se javiti i putem chata (svakim radnim danom od 17 do 20 sati) ili e-maila.

Savjetodavna linija je namijenjena svoj djeci, bez obzira na problem koji imaju – to mogu biti ljubavni problemi, poteškoće u učenju ili situacije u kojima ih netko iz okoline zlostavlja ili zanemaruje. Linija je mjesto gdje djeca mogu govoriti o svojim osjećajima, situacijama koje ih čine zbunjenima te situacijama zbog kojih stječu dojam da se njihova prava krše na bilo koji način.

Linija je povjerljiva što znači da sve što kažeš ostaje između tebe i Hrabrog telefona, a informacija da si zvao/la neće se pokazati na ispisu poziva, tj. na mjesečnom telefonskom računu pa je tvoj razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona još više povjerljiv. Više o povjerljivosti možeš pročitati ovdje.

Linija je anonimna, što znači da ne moraš reći svoje ime, prezime, iz kojeg grada zoveš i bilo koje druge podatke, tako da se možeš osjećati sigurno u razgovoru i povjeravanju onog što te muči. Dovoljno je da samo nazoveš i otvoreno pričaš o problemu koji te muči.

Isto je važno naglasiti da liniju možeš dobiti potpuno besplatno, nazivajući s bilo kojeg telefona – fiksne linije, mobitela, pa čak i javnog telefona bez telefonske kartice, dovoljno je utipkati broj 116 111. Na taj način smo omogućili svakom djetetu da bez obzira gdje se nalazi i kakvog je imovinskog statusa (posjeduje li mobitel ili ne) da može potražiti pomoć bez ikakvih troškova.

Otvorena je svakim radnim danom od 9 do 20 sati!


Kada nazvati Hrabri telefon za djecu?

 

Tko će mi se javiti kada nazovem?

Savjetovatelji Hrabrog telefona su educirani mladi ljudi koji puno slušaju i pričaju s djecom i mladima. Oni su svi volonteri, što znači da za svoj rad na Hrabrom telefonu ne dobivaju novac.

Savjetovatelj na Hrabrom telefonu:

Naši savjetovatelji su svi u jednom trenutku bili djeca i imaju različita iskustva iz svog djetinjstva, ali neće pretpostavljati stvari o onome što te muči ili kako se možda osjećaš. Njihov fokus ćeš uvijek biti ti i zbog toga savjetovatelji ne pričaju o sebi i ne odgovaraju na osobna pitanja. Savjetovatelji su stvarne osobe koje brinu o tebi i žele ti pomoći.

 

Strah me nazvati, mogu li vam se javiti nekim drugim putem?

Na Hrabrom telefonu znamo da te može biti strah ili stram razgovarati putem telefona. Osim toga, nekoj djeci i mladima je puno lakše pisati nego pričati. Zato nam se možeš javiti i na chat svakim radnim danom od 17 do 20 sati ili nam poslati e-mail na savjet@hrabritelefon.hr.

 

Više o tome kako izgleda kada nas nazoveš možeš pogledati i u videu:

Hrabri telefon je korisnik institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge