Hrabri telefon za djecu 116 111

Objavljeno: 14.11.2012

Hrabri telefon za djecu (broj telefona 116 111) je sigurno i povjerljivo mjesto kojem se možeš obratiti kako bi porazgovarao/la sa stručnom osobom i potražio/la savjet kako postupiti ili se postaviti u određenoj situaciji.

Linija je mjesto gdje djeca mogu govoriti o svojim osjećajima, situacijama koje ih čine zbunjenima te situacijama zbog kojih stječu dojam da se njihova prava krše na bilo koji način. Savjetodavna linija je prvenstveno namijenjena  djeci  koja osjećaju da ih netko iz njihove okoline na bilo koji način zlostavlja ili zanemaruje. Jako je važno znati da sve što kažeš ostaje povjerljivo između tebe i osobe s kojom si razgovarao/la na liniji – volontera Hrabrog telefona.

Sama linija je anonimna, što znači da ne moraš reći svoje ime, prezime, iz kojeg grada zoveš i bilo koje druge podatke, tako da se možeš osjećati sigurno u razgovoru i povjeravanju onog što te muči. Dovoljno je da samo nazoveš i otvoreno pričaš o problemu koji te muči.

Isto je važno naglasiti da liniju možeš dobiti potpuno besplatno, nazivajući s bilo kojeg telefona – fiksne linije, mobitela, pa čak i javnog telefona bez telefonske kartice, dovoljno je utipkati broj 161-111. Na taj način smo omogućili svakom djetetu da bez obzira gdje se nalazi i kakvog je imovinskog statusa (posjeduje li mobitel ili ne) da može potražiti pomoć bez ikakvih troškova.

Otvorena je svakim radnim danom od 9 do 20 sati!

Možda ti je ova informacija važna – ukoliko nazoveš savjetodavnu liniju Hrabrog telefona, informacija da si zvao/la neće se pokazati na ispisu poziva, tj. na mjesečnom telefonskom računu, pa je tvoj razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona još više povjerljiv.

 


Zašto nazvati Hrabri telefon za djecu?

-kada imaš neki problem o kojem želiš razgovarati

-kada trebaš podršku i pomoć

-kada te bilo koja osoba iz tvoje okoline na bilo koji način ugrožava

-ukoliko se bojiš za svoju sigurnost i/ili za svoj život

 

Kada možeš učiniti nešto drugo umjesto nazvati Hrabri telefon za djecu?

-ukoliko se želiš šaliti i zezati liniju s izmišljenim pričama sam ili sa svojim društvom

-ukoliko ti je dosadno i ne znaš što bi radio/la

…kao što je već napisano, Hrabri telefon je namijenjen djeci koja imaju stvarnih i teških problema i trebaju pomoć. Zezanjem linije, tj. zadržavanjem linije radi zabave, djeca koja zaista trebaju pomoć neće moći dobiti slobodnu liniju, što zaista može njima biti problem ukoliko je situacija zbog koje zovu hitna.  Ukoliko ti je dosadno ili zajedno s društvom tražiš način zabave, umjesto da nazovete Hrabri telefon, možete izaći vani i igrati nogomet, odbojku, igrati se skrivača, lovice ili nekih drugih društvenih igara. Ukoliko si sam/a, možeš čitati omiljenu knjigu, pogledati film, slušati glazbu, plesati, čitati zanimljive članke na Internetu (ima ih dosta na stranici Hrabrog telefona) i dr.

 

Tko su savjetovatelji Hrabrog telefona

Savjetovatelji Hrabrog telefona su mlade osobe, studenti fakulteta humanističkih znanosti (psihologije, socijalnog rada, edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta). Prije uključivanja u rad na liniji, savjetovatelji su posebno educirani za telefonsko savjetovanje te se posebno educiraju za to kako se djeca osjećaju kada ih netko zlostavlja, na koji način se zlostavljanje može prepoznati i sl. . Završetkom osnovne edukacije, savjetovatelji se za vrijeme svog staža kontinuirano educiraju i profesionalno nadograđuju kako bi osigurali što bolju pomoć i podršku djeci koja zatraže pomoć na Hrabrom telefonu.

 

Zašto su se odlučili posvetiti radu na Hrabrom telefonu?….


…zato jer žele pomoći onima kojima je to najviše potrebno – djeci.  Žele osjetiti da su barem jednim svojim malim dijelom pomogli nekom djetetu naći put rješenja problemske situacije ili su samo nekome uljepšali dan sa svojim pozitivnim pristupom. Iz tog su razloga savjetovatelji Hrabrog telefona vedre, tople osobe spremne na otvorenu komunikaciju bez predrasuda i osuđivanja.