Započela kampanja ‘Svaki propušteni poziv je propuštena prilika’

Objavljeno: 21.11.2012

Na konferenciji za novinare Hrabri telefon predstavio je kampanju ‘Svaki propušteni poziv je propuštena prilika’, kojoj je cilj prikupiti sredstva za rad dvije istovremene linije Hrabrog telefona. Kampanju, koja će trajati do 31. ožujka 2013. godine, moći će poduprijeti građani i tvrtke slanjem SMS poruke HRABRI na 67101 (6,20kn/sms) te putem online donacija na web stranici udruge www.hrabritelefon.hr/donacije/

Zbog zauzetosti Savjetodavne linije za djecu, jedine besplatne linije za djecu koja djeluje na području cijele Hrvatske, Hrabri telefon odgovori na samo jedan od četiri poziva djece i roditelja, dok ostali pozivi ostaju neodgovoreni. Stoga je cilj kampanje prikupiti sredstava za rad dvije istovremene savjetodavne linije, kako bi što više djece i roditelja, pozivatelja Hrabrog telefona, dobilo  odgovarajući savjet i pomoć stručnjaka s područja zaštite djece. Kampanju su predstavile prof.dr.sc. Gordana Buljan Flander, voditeljica stručnih i znanstvenih programa Hrabrog telefona, i Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona.

„Važno je da dijete, koje napokon skupi hrabrosti i odluči progovoriti o problemima koje proživljava, ima lako dostupno i poznato mjesto na kojem može potražiti pomoć. Mi smo često i prvo mjesto na kojemu djeca progovore o onome što su dugo zatvarala u sebe. Udruga je intenzivno radila na promociji broja linije 0800 0800 među djecom u Hrvatskoj te istraživanja pokazuju kako 91,3 posto djece Hrvatske zna za Hrabri telefon. Sada, kada smo stekli povjerenje djece u zaštiti od nasilja i zlostavljanja, moramo učiniti sve da za pozivatelje besplatna linija bude i slobodna linija“ – objasnila je Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona.

Kao dugogodišnji partner Hrabrog telefona, podršku radu udruge i kampanji dali su i  predstavnici Grada Zagreba – dr. Zvonimir Šostar, pročelnik Gradskog ureda za zdravstvo i branitelje, te mr. Romana Galić, pomoćnica pročelnice Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom.

Na konferenciji je premijerno prikazan promotivni spot kampanje ‘Svaki propušteni poziv je propuštena prilika’ (pogledajte ovdje) redateljice Sonje Tarokić. Partneri kampanje su Hauska & Partner, Amodomio, iStudio, Grad Zagreb, Cinestar i Košarkaški klub Cibona, a Hrabri telefon je pozvao i druge tvrtke te sve građane da podrže ovu kampanju putem SMS i online donacija. Hrabri telefon će o svim novostima građane izvještavati putem FB stranice www.facebook.com/HrabriTelefon.

 

15 godina Hrabrog telefona   

U 15 godina rada Hrabri telefon odgovorio je na više od 120.000 poziva djece, roditelja i stručnjaka, proveo je grupni preventivni rad s više od 2.300 djece, uključio je oko 700 volontera i stručnih suradnika u izravan rad s djecom i roditeljima te organizirao niz edukacija i supervizija. Ujedno, Hrabri telefon je aktivan na znanstveno-istraživačkom području, u demokratizaciji i razvoju civilnoga društva te širenju mreže socijalnih usluga lokalno i u cijeloj Hrvatskoj. U okviru obilježavanja 15 godina rada Hrabri telefon je u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje proveo projekt radionica za djecu nacionalnog opsega „Ja i moje potrebe“, u kojemu se sudjelovalo gotovo 1400 djece iz 40-ak osnovnih škola iz cijele Hrvatske. Dječji radovi o njihovim potrebama prikazani su na proslavi 15. rođendana Hrabrog telefona u listopadu u Zagrebu.

Čak 91,3 posto djece u Hrvatskoj zna za Hrabri telefon (BECAN 2012.).