Povjerljivost

Tajnost podataka

Hrabri telefon posebno vodi računa o povjerljivosti i čuvanju podataka koje dobije  putem savjetodavne linije, chata, e-maila, foruma ili na bilo koji drugi način. Jako nam je važno dobiti i zadržati povjerenje djece i odraslih osoba te informacije koje dobijemo o njihovim, vrlo često, teškim i ozbiljnim temama držimo čvrsto za sebe. U određenom, ali izrazito malom broju situacija, kada savjetovatelj Hrabrog telefona procijeni da je život i sigurnost djeteta izrazito ugrožena, o tome obavještavamo nadležne institucije za zaštitu djece, koje su onda prema zakonu dužne postupati prema najboljem interesu djeteta. O tom postupku bit će obaviještena osoba koja je kontaktirala Hrabri telefon putem telefona, chat-a ili e-maila te u suradnji s tom osobom će se dogovoriti detalji takvog obaviještavanja (pitat će se za sve važne informacije vezane uz zaštitu djeteta te dogovoriti kojoj instituciji će se proslijediti obavijest o sumnji na zlostavljanje i zanemarivanje djeteta). U takvim situacijama želimo poduzeti sve što je u našoj moći kako bismo spasili dijete iz izrazito teške i opasne situacije jer se samo ne može zaštititi.

Osobni podaci – anonimnost

Kako bi se djeca i odrasle osobe osjećali što sigurnije i ugodnije u razgovoru na savjetodavnoj liniji ili putem chata, e-maila i foruma, ne trebaju odati svoje ime, prezime, iz kojeg grada zovu, adresu, svoj broj mobitela i dr.  No, slobodni su podijeliti te podatke s nama ako žele te će ti podaci ostati zaštićeni na Hrabrom telefonu. Ponekad djeca izmisle svoje pravo ime u razgovoru sa savjetovateljem i to je sasvim u redu. Svaka osoba može samostalno odlučiti koju količinu informacija će podijeliti na Hrabrom telefonu. Kako bi osoba mogla komunicirati putem chata/foruma/e-maila potrebno je upisati ime i dati e-mail adresu. To ime može biti potpuno izmišljeno ili može biti neki nadimak koje trenutačno dijete/odrasla osoba koristi. Također je potrebno navesti e-mail adresu koja može biti i posebno otvorena za tu svrhu i ne mora sadržavati ime i prezime korisnika u nazivu.

Hrabri telefon također redovno provodi istraživanja i analizira podatke iz poziva kako bi što bolje djelovali na području zaštite djece. U slučajevima analize poziva ili chat razgovora, anonimnost djeteta ili odrasle osobe je sačuvana te ih nije moguće identificirati te točan sadržaj razgovora ostaje unutar udruge. Snimljeni razgovori koriste se u svrhu povećanja kvalitete rada savjetovatelja i poboljšanja usluge te se brišu nakon dva mjeseca.

Nema ispisa broja na mjesečnom telefonskom računu

Kako je broj Hrabrog telefona besplatan za nazivatelja, znači da se broj neće pokazati na mjesečnom telefonskom računu i svako dijete ili odrasla osoba može se osjećati sigurno i zaštićeno prilikom razgovora sa savjetovateljem Hrabrog telefona.

Hrabri telefon je korisnik institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge